piątek, 18 lipca 2014

DREAMCATCHER



Witajcie po długiej przerwie! Tęskniłam za blogowaniem! Wiele się działo przez ten miesiąc i szczerze mówiąc minął mi jak parę dni. Po chwilowym braku sprzętu, weselnych przygotowaniach i pracy już do Was wracam ;) Oczywiście z kosmetyczką pełną nowości! Przeglądając dziś aparat znalazłam w nim nieopublikowane zdjęcia, więc zanim podzielę się z Wami wieloma nowinkami to mam też kilka recenzji i zdjęć do nadrobienia. Dziś zapraszam na zdobienie, które marzyło mi się od zimy, ale tematyka kazała mi czekać na upalne noce ;) Łapacz snów od zawsze kojarzy mi się z latem, wiatrem i ciepłymi wieczorami. Czy Wam też? Zapraszam na dalszą porcję zdjęć ;)




Całe zdobienie zaczęłam od zrobienia cieniowania, niestety aparat zjada pastelowe kolory i efekt jest praktycznie niewidoczny. Ale daję słowo, że na żywo były widoczne przejścia między mięta a klasycznym nudziakiem. Następnie farbką i piórkiem do tuszu zaczęłam rysować łapacze i piórko. Gdy podeschły, wykończyłam je kilkoma kolorami by nie było tak smutno. Brakowało mi jeszcze pomysłu na jeden paznokieć i wtedy sobie przypomniałam o rybiej łusce z Vipery. Tak nazywam Belcanto nr 127. Wszystko zalałam nabłyszczaczem z Golden Rose i gotowe!  





Lakiery z Vipery odkryłam stosunkowo niedawno, ale już mam kilka swoich ulubionych typów i kolekcji. Czasem zastanawiam się nad ich ceną, są jednak ciut droższe, ale w czerwcu trafiłam na promocję 2 w cenie 1 i postanowiłam się troszkę obkupić ;) W moje ręce trafiło kilka kolorów z serii BB z olejkiem arganowym. Przepiękny klasyczny nudziak, ciut jaśniejszy z nutą pudrowego różu, mięta i łosoś. Wszystkie cudne! Oczywiście nadal jestem wierna wysuszaczowi z Golden Rose, fantastycznie nabłyszcza i szybko schnie. 




Do zdobienia wykorzystałam:
-Vipera BB Pastel 21
-Vipera BB Nude 12
-Vipera Belcanto nr 127
-Golden Rose Quick Dry 
-gąbeczka do cieniowania
-farbka akrylowa
-piórko do tuszu



Jestem bardzo zadowolona z tego zdobienia, wyszło tak jak chciałam, z odrobiną magii ;) Nie przesadziłam z rysunkiem i całość jest bardzo w klimacie tajemniczych łapaczy snów ;) A jak Wam się podoba? 

34 komentarze:

  1. Super, bardzo pomysłowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo wdzięczny motyw ;)

      Usuń
  2. przewspaniały! mnóstwo dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nawet szybko poszło ;)

      Usuń
  3. Nie musze mowic, ze zachwycasz jak zwykle? Pieknie, bosko.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, jakie cudneeee!!! :) W tym zdobieniu jest dusza... Przez te piórka i łapacze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak się spodobały ;) Uwielbiam motyw piórek ;)

      Usuń
  5. Piękne zdobienie! Bardzo dokładne, jestem zachwycona po prostu :) Przejście delikatnie widać, ale trzeba się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, starałam się by były jak najdelikatniejsze ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam motyw indiański a to mani bardzo mi się podoba, świetnie go stonowałaś i dobrałaś szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też go bardzo lubię ;)

      Usuń
  7. Przepiękny manicure :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne, fantastyczne zdobienie! ;) uwielbiam ten motyw, a jeszcze w takich super kolorach, bajka

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super manicure, taki delikatny ale nie nudny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie! :O Delikatnie i magicznie :) Mi też łapacze snów kojarzą się z ciepłym, letnim wiatrem... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają prześlicznie, sama bym czegoś takiego nie zmalowała raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam łapacze snów, ale nie pomyślałam, aby je wymalować na paznokciach. Pięknie to wykonałaś.
    A jak oceniasz jakość lakierów, których użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie mani, w ogole kazdy lapacz snow takze ;D. zawsze chcialam sobie go wytatuowac, ale jak na razie mi nie wyszlo :-)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę z informacją iż Paznokciowy Team został zamknięty. Wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o zakończeniu Paznokciowego Teamu.
    Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażowała się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę tego ciągnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne *_________* Mega blog ! Obserwuję ! :*
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdobienia no i bardzo ładny kolor lakieru bazowego. Paznokcie po prostu cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygladają te Twoje pazurki. Ale ja bym nie dała rady tak zrobić. Zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  20. Urang nyadiakeun ubar pikeun pengobatan sagala rupa masalah kaséhatan, ku make ubar anu geus disadiakeun jeung sisikian bisa cageur kasakit lengkep.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń