środa, 5 lutego 2014

TAG - Libster Blog




Jak Wam mija środa? Mi wspaniale, udało mi się dziś załatwić jedną ważną dla mnie sprawę, dodatkowo pogoda dopisała i mogłam wygrzać twarz w słoneczku. To niesamowite jak promienie słoneczne potrafią naładować nas energią. Mam nadzieję, że to pierwsze oznaki wiosny i coraz cieplejszych dni.
Dziś mam dla Was luźniejszy post bo niestety nie zdążyłam zrobić nowych zdjęć. Od ponad dwóch tygodni zbieram się też do zrobienia dla Was swatchy paletki Lovely....ale ciągle nie mogę. Najpierw światło było zbyt zimne i złe, przekłamywało każdy odcień. A teraz tego mój mały tygrys podrapał mnie tak, że wyglądam jakbym się regularnie cięła...Znacie coś skutecznego na przyspieszenie regeneracji naskórka czy gojenie się ran? 
Dlatego dziś będzie krótko i treściwie ;) Cornerpassion nominowała mnie do Libster Blog ;) Za co niezmiernie dziękuję ;* Czuję się wyróżniona i jest mi bardzo miło, że uważacie mój blog za warty odwiedzenia. Zapraszam na moje odpowiedzi:  



Pytania do mnie:

1. Jakiego kosmetyku nie może zabraknąć w Twojej kosmetyczce? 
Z całą pewnością pomadki/masełka do ust. Nie ruszam się nigdzie bez czegoś nawilżającego usta. 
2. Gdzie chciałabyś pojechać w najbliższe wakacje?
Marzy mi się morze...nie byłam nad nim od lat. Obojętnie jakie i gdzie, byle było dużo piasku i czystej wody!
3. Jak długo blogujesz?
Niedługo, bo od niecałych 3 miesięcy ;)
4. Czy są rzeczy na widok których wariujesz ze szczęścia, jak tak to jakie? 
Małe kotki! Nie znam cudowniejszego widoku niż taka mała kocia ciapa, co szura jeszcze brzuszkiem po ziemi, pachnie mlekiem i ma nie do końca skoordynowane ruchy :D Sama słodycz! 
5. Co sprawia, że stajesz się szczęśliwsza każdego dnia?
Moja wielka miłość, kiedy patrzę i wiem, że jest dla mnie i przy mnie. 
6. Uczysz się/studiujesz czy pracujesz? 
Skończyłam już studia, jednak nadal się uczę i pracuję. 
7. Jesteś osobą spokojną czy raczej nie? 
Raczej spokojną, chociaż mam opinię pozytywnie kopniętej ;)
8. Czy jest coś czym chciałabyś się pochwalić? Twoje umiejętności, osiągnięcia.
Całkiem dobrze rysuję/maluję ;) Podobno robię najlepszą kawę i Crepes Suzette (naleśniki w pomarańczach). 
9.  Jakie blogi odwiedzasz najczęściej? 
Zdecydowanie kosmetyczne, później poświęcone designie, wnętrzom i inspirujące mnie artystycznie. 
10. Oglądasz jakieś vlogerki? Jak tak to jakie.
Nie za często, kiedyś próbowałam znaleźć informacje na temat jakiegoś pudru czy podkładu właśnie na vlogach i niemal każdego nie mogłam słuchać. Niestety trzeba mieć dar by mówić do ludzi. Miałam chyba wtedy pecha bo trafiłam na vlogi gdzie głos/maniera/sposób bycia/zbyt duża liczba powtórzeń/dygresji dziewczyn bardzo mnie irytowała. Porzuciłam więc vlogi na długi czas. Ostatnio się to zmienia, gdy zobaczę na jakimś blogu link to z ciekawości wejdę i posłucham. W ten weekend podglądnęłam chyba z 10 filmików na raz u digitalgirlworld13. Jak znacie jakieś ciekawe vlogi to podsyłajcie linki ;)
11. Czy wierzysz w to, że marzenia się spełniają? 
Oczywiście, że tak! Czasem szczęściu trzeba troszkę pomóc, ale wierzę, że możemy osiągnąć wszystko co sobie zaplanujemy ;)


Pytania ode mnie: 

1. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich wpisów/makijaży/zdobień?
2. Jak długo zajmuje Ci codzienna pielęgnacja i makijaż?
3. Jakiego kosmetyku nigdy byś nie użyła i dlaczego?
4. Co według Ciebie jest kwintesencją kobiecej urody?
5. Co chciałabyś robić za 5 lat?
6. Miałaś jakieś śmieszne przezwisko gdy byłaś mała?
7. Jakie jest Twoje motto życiowe?
8. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
9. Twój największy grzeszek kosmetyczny/pielęgnacyjny to?
10. Najgorzej wydane pieniądze to...?
11. Co sprawia, że się uśmiechasz?

Nominuję: 


Mam nadzieję, że spodobają Wam się pytania i poznamy się lepiej ;) Oczywiście zapraszam do zabawy każdą chętną ;) Miłego wieczoru, ja zaraz uciekam świętować ;)

10 komentarzy:

  1. Dziekuje za nominacje:) odpowiem na bank w weekend! A od razu odpowiem na onspiracje pazurkowe-zdecydowanie jestes moja faworytka:D tylko ze mnie to przerasta i najwyzej jakis topper poloze:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, z chęcią poczytam ;) Nie wiem gdzie podziać oczy, tak mi słodzisz ;* Mistrzem zdobień jeszcze nie jestem, ale sama ciągle się uczę ;) Zacznij coś próbować i zobaczysz, że z każdym zdobieniem wychodzi coraz lepiej ;) Może zbiorę się kiedyś w sobie i zrobię jakieś krok po kroku czy coś w tym stylu? Chce ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zbyt nerwowa jestem na takie rzeczy;) poki co zrobilam pietwsze kropeczki i to szczyt moich mozliwosci:D

      Usuń
  3. Naleśniki w pomarańczach... na samą myśl cieknie ślinka :D Jakiś konkretny przepis stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swój sprawdzony sposób na ciasto naleśnikowe. Lubię cieniutkie i miękkie ciasto, dlatego niektórych dziwi konsystencja mojego ciasta. Wychodzi bardzo rzadkie i nie używam już tłuszczu na patelni ;) Całe danie zajmuje trochę czasu, ale wysiłek zwraca się w zachwyconych buziach ;)

      Przepis na ciasto;
      1,5 szklanki mąki
      2/3 szklanki mleka (u mnie zazwyczaj 2%)
      ok. 2/3 szklanki niegazowanej wody
      łyżeczka roztopionego masła
      szczypta soli
      jeśli ktoś lubi to przy naleśnikach w pomarańczach można dodać do ciasta parę kropelek ekstraktu waniliowego lub pomarańczowego ;)

      Ciasto trzeba dobrze wymieszać. U mnie ma konsystencję pitnego jogurtu, jest bardzo rzadkie i nalewam go niewiele, tylko tyle by ciasto rozlało się i pokryło patelnię. Oczywiście beztłuszczowe smażenie sprawdzi się tylko na teflonowej patelni. Smażę na biszkoptowy kolor z każdej strony, plusem tego ciasta jest to, że samo pokazuje kiedy trzeba je odwrócić. Brzegi same odchodzą od patelni i można je bez problemu przewrócić. Smażę wszystkie naleśniki i każdy chowam na talerz i szczelnie przykrywam folią. Naleśniki są cieniutkie i na patelni mogą wydawać się sztywne, jednak chwila na gorącym talerzu pod przykryciem sprawi, że będą mięciutkie ;) Z tego przepisy wychodzi mi ok. 18 naleśników. W między czasie w rondelku przygotowuję sos.

      Przepis na sos pomarańczowy:
      3-4 łyżki masła
      sok 2-3 pomarańczy (najlepiej dojrzałe i słodkie)
      skórka z 1 sparzonej pomarańczy
      2 łyżki cukru
      2-3 łyżki likieru pomarańczowego
      w oryginalnym przepisie dodaje się jeszcze brandy, którą podpala się na koniec całe danie. U mnie w domu nikt jej nie lubi, więc moje naleśniki nie płoną ;) Dodaję za to szczyptę cynamonu lub ziarenka z laski wanilii.

      Rozpuszczamy w rondelku masło i cukier, gdy zacznie się karmelizować (robi się wtedy ciemniejszy) dodajemy sok i skórkę z pomarańczy, likier i cynamon. Gotujemy ok 2-3 minutki na małym ogniu.
      Nalewamy trochę sosu na patelnię, moczymy w nim naleśnika, składamy na pół i znów czekamy parę sekund by ciasto nasiąkło sosem, składamy znów na trójkąt i po chwili naleśnik jest gotowy. Robimy tak samo z kolejnymi dokładając je na patelni. Ja zbieram 4 trójkąty i podaję. Dzięki temu każdy dostanie chociaż jednego ciepłego ;)
      Wersja dla piromanów: przygotowujemy 4 naleśnikowe trójkąty na patelni, dodajemy brandy i czekamy aż sos się zagrzeje, podpalamy ostrożnie i podajemy płonące naleśniki ;)
      Tak jak pisałam, brandy nie jest moim smakiem, w zupełności wystarcza mi sos bez niej, naleśniki podajemy ciepłe, najlepiej z bitą śmietaną ;) Danie jest czasochłonne, ale za to bardzo syte i niesamowicie dooooobre :D Aż sama narobiłam sobie smaka :D

      Usuń
    2. Ooo dziękuję :* wstyd się przyznać ale dopiero niedawno zaczęły mi wychodzić naleśniki, bo wcześniej powstawały mi pokraki, niczym nie przypominały naleśników :D A teraz mogłabym robić je codziennie. Ten Twój przepis na 100% wykorzystam :D

      Usuń
  4. Dzięki za wyróżnienie! Jeszcze w tym tygodniu znajdziesz u mnie odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje kochana za nominacje :) Nie wiem czy zdołam odpowiedzieć na blogu na nominację - dużo obowiązków i już kilka razy mnie nominowano, więc odpowiem na razie tu u Cb., bo na pytania odpowiadac lubię :D

    1. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich wpisów/makijaży/zdobień? Wpisów - z życia codziennego, recenzje robię akurat tego co używam i jest tego warte, a pozostałe wpisy tak jak mówiłam z codzienności, tego co mi akurat wpadnie do głowy :) W kwestii makijaży jestem beztalenciem, a zdobień od innych blogerek między innymi i inspiracji znalezionych w internecie ;)
    2. Jak długo zajmuje Ci codzienna pielęgnacja i makijaż? W sumie to nie liczyłam nigdy :D ale ranny makijaż z ubraniem i wszystkim - myślę że wyrobiłabym się w 45 min, może nawet 30 :D A pielęgnacja wieczorna - 1 godz zazwyczaj taka pełna myślę ;)
    3. Jakiego kosmetyku nigdy byś nie użyła i dlaczego? hmmm nie wiem sama :D jak się tak zastanowiłam to stwierdzam kremu ze ślimaka - ostatnio popularny, ale ja za nic świecie jako ze ślimaków nienawidzę nie nałożyłabym go na Twarz :D
    4. Co według Ciebie jest kwintesencją kobiecej urody? hmmm.. sama nie umiem jednoznancznie odpowiedzieć na to pytanie ;D
    5. Co chciałabyś robić za 5 lat? znaleść pracę i robić to co chciałabym - być szczęśliwa :)
    6. Miałaś jakieś śmieszne przezwisko gdy byłaś mała? nieee :(
    7. Jakie jest Twoje motto życiowe? jako tako nie mam ale ostatnio spodobał mi się cytat z filmu - 'Cokolwiek w życiu robisz, nie ma to większego znaczenia, ale ważne jest, żeby to zrobić bo nikt inny nie zrobi tego za ciebie'
    8. Jak wyglądałby Twój idealny dzień? Mój idealny dzień zacząłby się od późnego wstania z łózka, wyspania się. Później zrobiłabym na co nie zawsze mam czas - oglądnęła filmów które od dawna mam w planie, poodwiedzałabym ulubione blogi i przede wszystkim odpoczęła i miała czas dla samej siebie :) A wieczorem może jakieś spa? :D
    9. Twój największy grzeszek kosmetyczny/pielęgnacyjny to? hmmm na pewno jest coś takiego ale w sumie jedyne o czym sobie przypominam to to że czasami zapominam użyć balsamu po kąpieli :D
    10. Najgorzej wydane pieniądze to...? chyba jeszcze na szczęście nie miałam takiego przypadku :)
    11. Co sprawia, że się uśmiechasz? ojjj wiele rzeczy, to ze jestem z najbliższymi, że on są szczęśliwi ze jestem zdrowa i mam praktycznie wszystko, nie mówię tu o rzeczach materialnych - bo nie to jest w życiu ważne...Ostatnio doszłam m.in do takich wniosków ;)

    Bardzo miło mi się odpowiadało na Twoje ciekawe pytania ;) Jeszcze raz dziękuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo za nominacje jest to już 3 w tym miesiącu ;).
    Pozwolisz, że odp na pytania tu: ;*
    1. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich wpisów/makijaży/zdobień?
    Z mojego życia ;)
    2. Jak długo zajmuje Ci codzienna pielęgnacja i makijaż?
    Oj to zależy ile mam czasu i co robię :)
    3. Jakiego kosmetyku nigdy byś nie użyła i dlaczego?
    Suchego szamponu jest to dla mnie jakaś kompletna bzdura.
    4. Co według Ciebie jest kwintesencją kobiecej urody?
    Zadbany wygląd ;)
    5. Co chciałabyś robić za 5 lat?
    Szczęśliwa rodzina, praca ;)
    6. Miałaś jakieś śmieszne przezwisko gdy byłaś mała?
    W liceum mówili na mnie Rysiu ;)
    7. Jakie jest Twoje motto życiowe?
    Nigdy nie podawaj się - mam nawet taki tatuaż ;)
    8. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
    Spędzony w gronie rodzinny.
    9. Twój największy grzeszek kosmetyczny/pielęgnacyjny to?
    hmm...sam nie wiem.
    10. Najgorzej wydane pieniądze to...?
    co rusz coś kupie co nie jest mi potrzebne lub okazuje się bublem ;)
    11. Co sprawia, że się uśmiechasz?
    oj jest wiele rzeczy które powodują uśmiech na moje buzi ;)

    Super pytania ;)
    Pozdrawiam ;*:*

    OdpowiedzUsuń