środa, 15 stycznia 2014

beGLOSSY KONKURS

GLOSSYBOX organizuje 3 etapowy konkurs na karnawałowe stylizacje. Zadaniem I jest karnawałowa stylizacja paznokci. Kiedy dowiedziałam się o tym konkursie od razu postanowiłam wziąć w nim udział i pokazać jedno ze swoich paznokciowych dzieł. Czy któraś z Was słyszała o tym konkursie i bierze już w nim udział? 






Do konkursu wybrałam stylizację, którą pokazałam Wam we wczorajszym poście i możecie ja dokładnie zobaczyć TU.


Chciałabym zachęcić wszystkich do głosowania jeśli spodobało Wam się moje wykonanie. Możecie to zrobić pod tym linkiem: <KLIK> lub na urządzenia mobilne tutaj: <KLIK>. Wystarczy polajkować na fb stronę beGLOSSY i tam znajdziecie moją stylizację ;)

WSZYSTKIM Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY ODDANY GŁOS! 

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, ponieważ prezentacja którą przedstawiłaś jest bardzo ładna, już pędzę na post o stylizacji :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. głos oddany :) powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Weź udział i daj się zrewanżować ;)

      Usuń